منو

قوانین و مقررات

این توافقنامه آخرین بار در چهارشنبه, 27 فروردین 99 ویرایش شده است.

مستر مزرعه یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که کاربران و مشتریان می‌توانند در سایت و اپلیکشین مستر مزرعه اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی مستر مزرعه به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می‌باشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی ‌می‌باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های مستر مزرعه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت یا اپلیکیشن مستر مزرعه از سوی کاربر یا مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین مستر مزرعه می‌باشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. چنانچه قوانین، رویه‌ها و خدمات مستر مزرعه تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌که کاربر یا مشتری از خدمات مستر مزرعه استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

 

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت یا اپلیکیشن مستر مزرعه ثبت نام نماید و مشتری به کاربری اطلاق می‌شود که اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی مستر مزرعه می‌نماید. ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد (راهنمای ثبت‌نام)

 

شرایط ثبت سفارش

در مستر مزرعه تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده کاربر می‌باشد و مستر مزرعه هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.
(راهنمای ثبت سفارش)

پرداخت وجه سفارش از 3 طریق امکان پذیر می‌باشد:

1. پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت و اپلیکیشن مستر مزرعه

2. کارت به کارت کردن وجه سفارش به کارت اعلام شده از سوی مستر مزرعه

3. در صورت داشتن کد تخفیف، در نظر داشته باشید که کد تخفیف مورد نظر فقط روی محصولات بدون تخفیف اعمال می‌شود.

 

شرایط ارسال

مستر مزرعه متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌هایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند مستر مزرعه از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند. در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از 3 روز کاری لغو می‌شود و در مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان اضافه می‌شود.

از آنجا که بازه‌های ارسال کالا برای مستر مزرعه طبق زمان بندی‌های خاصی تعریف می‌شود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست‌های خارج از این بازه زمانی به هیچ وجه مورد وثوق مستر مزرعه نیست. فروشگاه اینترنتی مستر مزرعه این اجازه را دارد تا بازه‌های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات تغییر دهد. و از طریق تماس تلفنی یا پیامک موضوع را به مشتری اعلام نماید. بازه‌های ارسال در استان گلستان در روز‌های کاری شامل دو بازه صبح 9-15 و عصر 15-21 می‌باشد و سفارش در طول بازه به دست مشتری خواهد رسید و امکان تعیین زمان دقیق تحویل کالا به مشتری وجود نخواهد داشت. برای سفارشات شهرستان زمان تحویل کالا به شرکت پست در هنگام ثبت سفارش مشخص می‌شود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید به استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید. باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می‌باشد سفارش‌ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می‌باشد.

 

روز کاری

روز‌های کاری مستر مزرعه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17:00 و پنجشنبه‌ها از ساعت 8:30 الی 13:30 می‌باشد.منظور از روزکاری روزهای کاری غیر تعطیل مطرح در تقویم رسمی‌ جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانه‌های عمومی‌ به اطلاع عموم رسیده باشد. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.

 

شرایط تحویل و ارائه کالا

چک کردن مرسول

مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی مستر مزرعه هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می‌نماید. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

 

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

"ضمانت بازگشت 7 روزه کالا یکی از خدماتی می‌باشد که مستر مزرعه برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است"

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک مستر مزرعه یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک مستر مزرعه محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی مستر مزرعه و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

 

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

وجود ایراد در کالای دریافت شده:

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی مستر مزرعه اطلاع دهند. تیم پشتیبانی مستر مزرعه پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش:

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 48 ساعت (دو روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی مستر مزرعه انجام می‌گردد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گیرد.

انصراف از خرید و عودت کالا:

درخواست انصراف از خرید فقط تا 7 روز پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید کل سفارش، باید محصولات در بسته بندی مستر مزرعه و به همراه فاکتور و هدایا (ساشه‌ها) عودت داده شود (تحویل پست یا مامور ارسال شوند)، در غیر اینصورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی‌باشد.

هزینه بازگشت کالا:

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده مستر مزرعه می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به مستر مزرعه باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق تلگرام برای پشتیبانی مستر مزرعه ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

شرایط عودت وجه:

3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود را در قسمت پروفایل وارد نمایید و شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.

 

راه‌های ارتباط با پشتیبانی مستر مزرعه

شماره تماس: 09111753956

تلگرام پیشتیبانی:

ساعت تماس: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 21 (به جز روز‌های تعطیل)

مشاوره رایگان

وب سایت مستر مزرعه برای مشتریان خود امکان مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است. باید توجه داشته باشید که پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی مشاور به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای انتخاب تغییر ایجاد نمی‌کند و انتخاب شما ملاک عمل و پرداخت و تحویل اجناس است.